be منکه این شخصو خیلی وقته پیدا کردم♥


ما دو نفر ............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,ساعت 20:43 توسط ratin|


آخرين مطالب
» .......
» ♥♥ تــــــــــــــــــــــــــولد♥♥
» تولده تولد
» انتظاري كه تهش ب رسيدن ختم شه مممم واقعا شيرينه
» بهترین هدیه.........
» منکه این شخصو خیلی وقته پیدا کردم♥
» عزیزم خیلی زیااااد قدرِ تو رو میدونم....♥
» کاش.......
» مواظب خودت باش....♥
» حجم عشق....
» اغلب.....
» آتش عشقت....
» اينطور نيست ؟؟..
» LoVe
» با من بمون....واسه هميشه...!!
» راتين دوست داشتني من.....
» يه اغوش....
» اين 3تا مال خود خود خودته.....
» هزار بار تكرار ميكنم....دوستت دارم
» عشق معني هاي مختلفي داره......
» دوستت دارم......
» فقط تو....
» ماه شبای تارم...
» کاش تموم بشه این وضعیت.....
» من تنهامممم.....
» ریاضی دان عاشق.....
» عطر یاد تو.....
» به نظر شما.............
» خودم الان وضعم شماره 3 هستش......
» لطفا همه جواب بدین......
» هورام جونم دلتنگتم..........
» دوستت دارم.........
» بزرگترين دروغ دنيا....
» نابینا و ماه........
» توبه بی جا.....
» یک اصل در روابط....
» بله دیگه....
» یه کلام.....تو
» نازی....چه دنیایی دارن واسه خودشون...
» دله منکه به درد اومد.....
» فاصله.....
» ارزش.....
» يه دروغ......
» احساس امنيت......
» ميخام گوشاتو قرض بگيرم.....

Design By : behnam.com